.

.

måndag 20 december 2010

Skuleskogen - Vinter - Näskebodarna









Något som kan kallas samvete påminnde mig att jag inte postat något på ett tag , hmm visst var jag till Skuleskogen en sen November kväll .. hmm visst höll jag på köra fast med bilen för att Entre Syd inte var plogat .. kan vara så eller så var det bara en fantasi .. undrar bara varför jag har massa otäcka naturbilder från Näskebodarna ... heheh

Ps. Till musen som väckte mig mitt i natten ... förbered dig att möta din skapare nästa gång .. grr

2 kommentarer:

Linda Bergvall 11 januari 2011 kl. 00:12  

Underbara bilder! Gillar dina kompositioner och den sparsamma färgskalan i naturbilderna. Bild nr 4 är grym. Om den inte redan gör det borde den hänga som tavla hemma hos er. Jag har länkat till din blogg från min sida så fler hittar hit för detta måste du ju bara dela med dig av. Tack för inspirationen!
/Linda

Henrik Fredriksson 24 januari 2011 kl. 20:31  

Tack .. du är allt för snäll :-)

Har funderat massor vad man skall göra för tavla .. nu har vi massor av mysiga bilder på barnen .. men men :-) måste bara ta mig för och välja ut några bilder .. vill gärna testa canvas print via crimson.se

blogglista - Läs

Följ mig <-

Om mig

Mitt foto
Boden, Norrbotten, Sweden
Foto - Boden - Norrland Med rötterna i Instamatic med Kub blixt -> Vidare till Mörkrummet´s kemikalier -> Landandes i Raw .... Saknar min Tri-X och Tmax . Fotosidan.se

  © Blogger templ. 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com

TOP